Φιογκάκια Ολικής Πουτανέσκα – Farfalle alla Puttanesca — The Healthy Cook


 

 

Καλό μήνα! Φθινοπώριασε πια.. Καιρός για πιο χουχουλιάρικα φαγητά και αναζωογονητικά και μυρωδάτα ψησίματα. Πάντα όμως έχουμε ανάγκη για φαγητά του 10λέπτου, που να είναι και υγιεινά και νόστιμα. Σε αυτήν την κατηγορία κυριαρχούν οι συνταγές με ζυμαρικά, τα οποία νομίζω πως αρέσουν σε όλους. Η σημερινή συνταγή, τα φιογκάκια ολικής…

via Φιογκάκια Ολικής Πουτανέσκα – Farfalle alla Puttanesca — The Healthy Cook

Advertisements

PANELLETS, ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ


Panellets 

Ασπρισμένο αμύγδαλο, ανακατεμένο με πουρέ πατάτας και ζαχαρίτσα, βουτηγμένο πασπαλισμένο με άφθονο κουκουνάρι…. Δεν μπορώ να φανταστώ πιό… Χριστουγεννιάτικο γλύκισμα από αυτό το παραδοσιακό  Ισπανικό γλυκό… Continue reading «PANELLETS, ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ»

ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ Ή ΘΡΑΨΑΛΑ, ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΚΙΝΟΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ


Η συνταγή είναι εμπνευσμένη από τα γεμιστά καλαμάρια με ρύζι του Λευτέρη Λαζάρου. Βεβαίως είναιπολύ πολύ νόστιμη και ….. πολύ πολύ πειραγμένη – τόσο πειραγμένη που ενδεχομένως να μην χρειαζόταν να αναφέρω τον αγαπημένο chef…. 

Continue reading «ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ Ή ΘΡΑΨΑΛΑ, ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΚΙΝΟΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ»

5 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ ΚΙΝΟΑ


Ξεκινάμε τη μέρα μας με πρωινό πλούσιο σε σίδηρο και αντιοξειδωτικά και νοιώθουμε υγιείς και γεμάτοι ενέργεια όλη ημέρα! Ο τρόπος που μαγειρεύουμε την κινόα είναι ο ίδιος με αυτό του ρυζίου. 1 μεζούρα κινόα μεγειρεμένη σε 3 μεζούρες νερού ή γάλακτος. Ολα τα υπόλοιπα τα προσθέτουμε αναλόγως του γούστου, της όρεξης και του….. ψυγείου μας! Παρακάτω θα βρείτε 5 πολύ νόστιμες ιδέες για υγιεινό, γευστικό και πρωτότυπο πρωινό!

Continue reading «5 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ ΚΙΝΟΑ»

ΚΡΕΜΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΩΝ ΜΕ ΚΑΚΑΟ, ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΝΑ


Υγιεινό πρωινό με δημητριακά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, μέλι και κακάο. Χαμηλό σε χοληστερίνη, πλούσιο σε ενέργεια, ιδανικό για περιόδους νηστείας. Continue reading «ΚΡΕΜΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΩΝ ΜΕ ΚΑΚΑΟ, ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΝΑ»

ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΣΟΥΦΛΕ


Εύκολο σουφλέ μελιτζάνας χωρίς βούτυρο και κρέμα γάλακτος!Μελιτζάνες,  αυγά, τυρί και λίγο ελαιόλαδο και ιδού ένα πρώτο πιάτο νόστιμο και αρκετά υγιεινό.  Η αυθεντική συνταγή είναι από παλιό γαλλικό βιβλίο  και θέλει τις μελιτζάνες τηγανισμένες σε άφθονο ελαιόλαδο. Εμείς προτιμήσαμε να τις ψήσουμε στο φούρνο ώστε να αποφύγουμε θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά. Continue reading «ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΣΟΥΦΛΕ»